Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Всеки четвъртък от 10:00ч организираме уебинар, който ще ви помогне да оптимизирате и автоматизирате вашите бизнес процеси. Независимо дали сте стартиращ бизнес или опитен професионалист, нашите уебинари са предназначени да отговорят на вашите нужди и да ви предоставят необходимите инструменти и знания.

📅 Кога: Всеки четвъртък от 10:00ч
📍 Линк за присъединяване: https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr

Съдържание:

Част 1: Основни функции за всички планове

  1. Импортиране на клиенти
  2. Импортиране на продукти и услуги
  3. Настройка на номерация на фактурите
  4. Създаване и управление на фактури
  5. Изпращане на фактури по имейл
  6. Активация на напомняния за неплатени задължения
  7. Свързване на банкови сметки
  8. Плащания
  9. Склад – наличности, производство и рецепти

Част 2: Допълнителни функции за Business Start + Част 1

  1. OCR сканиране на фактури
  2. Създаване на ДДС Декларация

Част 3: Business Premium plan & Accounting plan: Счетоводство и Заплати + Част 1 и 2

  1. Сметкоплан – Импортиране
  2. Начални салдa
  3. Импортиране на активи
  4. Създаване на правила за съгласуване
  5. Отчети
  6. Заплати – Добавяне на нов служител
  7. Създаване на Д1 и Д6

Защо да се присъедините?

Тези уебинари ще ви предоставят ценна информация и умения, които ще подобрят вашето ежедневие и ще оптимизират бизнес процесите ви. Независимо дали сте нов потребител или опитен професионалист, нашите уебинари са проектирани да ви помогнат да извлечете максимума от нашата платформа.

Въпроси и отговори

След всеки уебинар ще отделим време, за да отговорим на вашите въпроси и да ви помогнем да разрешите всякакви предизвикателства, с които може да се сблъскате.

Не пропускайте възможността да подобрите бизнеса си и да научите нови полезни умения! Запишете се сега и се присъединете към нас всеки четвъртък от 10:00ч на https://meet.google.com/aat-mrvg-pnr.

🚀 Напред към успеха с нашите уебинари!

Уебинар всеки четвъртък: Ръководство за управление на бизнес профил в Nula.bg

Krasimira Paunova

Красимира Паунова е Главен оперативен директор (COO) на Nula, с експертиза в областта на бизнес финансите, дигиталната трансформация и финтех решенията. Със силен опит в маркетинга и операциите, тя играе ключова роля в развитието и иновациите на Nula.

Какво ново в NULA: Най-важното от тази година и какво предстои

02/06/2025

Какво ново в NULA: Най-важното от тази година и какво предстои

Нашият екип продължава да надгражда платформата с фокус върху автоматизация, скорост и съответствие с нормативната уредба – всичко в услуга на модерните бизнеси и счетоводни кантори.

Виж още

NULA вече e готова за SAF-T

30/05/2025

NULA вече e готова за SAF-T

С въвеждането на Стандартен одитен файл за данъчни цели (SAF-T) в България, счетоводният сектор е изправен пред значителна промяна в начина на обработка и подаване на данни към НАП.

Виж още

Данъчно третиране на даренията на недвижими имоти по реда на ЗДДС

05/05/2025

Данъчно третиране на даренията на недвижими имоти по реда на ЗДДС

Настоящата статия разглежда въпроса относно данъчното третиране на даренията на имоти по реда на Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС), като разяснява кога и как може да се наложи облагане с ДДС.

Виж още